Tibia Forum
Forum o Tibii.
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Tibia Forum Strona Główna
->
Skrypty do OTS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zasady Forum
----------------
Regulamin
Ogólne
----------------
Niusy
O wszystkim i o niczym
Pomoc w Tibii
Przygody
Poradniki
Open Tibia Server
----------------
Mapy
Skrypty do OTS
Prywatne OTServery
Problemy Techniczne
Zdjęcia
----------------
Artyści
Polowania
Zabawne
Inne
Fotomontaże
Handel
----------------
Przedmioty
Postacie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Xarin
Wysłany: Śro 16:03, 08 Lis 2006
Temat postu: SUPER RUNKA JAK SD RAZY 15!!!!
Super Runka
w data/spells/spells.xml wpisujemy pod make runkami :
<spell name="Adevo Kasai" words="adevo kasai" maglv="35" mana="540" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /><vocation id="3" /><vocation id="4" /></spell>
w data/spells/spells.xml wpisujemy pod runkami :
<rune name="Adevo Kasai" id="2291" charges="100" maglv="45" mana="0" enabled="1"></rune>
w data/spells/runes/ tworzymy plik adevo kasai.lua :
-- doTargetMagic
-- attackType: Type of attack
-- cid: creature id.
-- Targetpos: Target position.
-- animationEffect: Projectile animation.
-- damageEffect: Effect to show when spell hits a player.
-- animationColor: Color of the text that is shown above the player when hit.
-- offensive: Indicates if the spell is a healing/attack spell.
-- drawblood: Determines if the spell causes blood splash.
-- minDmg: Minimal damage.
-- maxDmg: Maximum damage.
-- returns true if the spell was casted.
attackType = ATTACK_PHYSICAL
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
SuddenDeathObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
SuddenDeathObject.minDmg = (level * 10 + maglv *12) * 10.2 - 520
SuddenDeathObject.maxDmg = (level * 10 + maglv *12) * 10.6
return doTargetMagic(cid, centerpos, SuddenDeathObject:ordered())
end
w data/spells/instant tworzymy plik adevo kasai.lua :
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeRune(cid,2291,100);
return n
end
Zycze milego zabijania orsabaali
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin