Tibia Forum Tibia Forum
Forum o Tibii.
Tibia Forum
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

3 Inwazje calkowicie by mee :)

 
Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Forum Strona Główna -> Skrypty do OTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xarin
Nowy



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Poland

PostWysłany: Śro 16:47, 08 Lis 2006    Temat postu: 3 Inwazje calkowicie by mee :)

Wiem ze dawanie takich latwych do zrobienia skyptow jak inwazja to troche dziwne ale chce go dac innym a szczegolnie tym ktorzy nie umieja ich zrobic ^^
Skrypty w calosci by mee na 7.6
A wiec tak 1 skrypt to robimy tak, wchodzimy w data/actions/scripts i tam robimy plik o nazwie invasion.lua albo jak ktos chce -.- a w nim dajemy to:


Kod:

--Invasion script
-- By Scorpioon
--Variables that need to be set according to your map/desire:
--topleft=the top left cordinate of the invasion area
--bottonright= the botton right cordinate of the invasion area
--maxmonsters= the maximum number of monsters that will appear. Set it "nil" for no monster limit.
--spawnrate= the chance of a monster appearing in a square of the invasion area
--species= the odds that determine what kind of monster will be summoned
-- DO NOT CHANGE THE FOLLOWING VARIABLES: checking, summonedtotal, checkforsummon.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
topleft={x=132, y=37, z=7}
bottonright={x=163, y=41, z=7}
maxmonsters= nil

checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change
summonedtotal=0 --Do Not Change

repeat
checkforsummon=0 --Do Not Change
spawnrate=math.random(0,10)
if spawnrate==0 and summonedtotal ~= maxmonsters then
species=math.random(1,10)

if species == 1 then
checkforsummon = doSummonCreature("murius",checking)
elseif species == 2 then
checkforsummon = doSummonCreature("minotaur guard",checking)
elseif species == 3 then
checkforsummon = doSummonCreature("minotaur",checking)
elseif species == 4 then
checkforsummon = doSummonCreature("minotaur mage",checking)
elseif species == 5 then
checkforsummon = doSummonCreature("minotaur archer",checking)
elseif species == 6 then
checkforsummon = doSummonCreature("minotaur guard",checking)
elseif species == 7 then
checkforsummon = doSummonCreature("murius",checking)
else
checkforsummon = doSummonCreature("minotaur mage",checking)
end

-- if species<5 and species >=0 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("miontaur mage",checking)
-- elseif species == 5 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("murius",checking)
-- end

if checkforsummon~= 0 then
summonedtotal=summonedtotal+1
end
end

checking.x=checking.x+1
if checking.x>bottonright.x then
checking.x=topleft.x
checking.y=checking.y+1
end
until checking.y > bottonright.y

--doPlayerSay(cid,"/B Minotaury zaatakowaly miasto",23)
print("Number of creatures summoned:",summonedtotal)
end
return 1
end

Teraz wchodzimy w data/actions/actions.xml i tam dodajemy linijke:

Kod:

<action itemid="2322" script="invasion.lua" />
W tym przypadku to jest zrobiona inwazja na minosy tylko na ulicy Great Street i zeby ja zrobic wystarczy nacisnac gmem na ten przyrzad, akurat teraz to jest doll (lalka) i skrypt dziala Smile
Teraz 2 skrypt, wchodzimy w data/actions/scripts i tam tworzymy plik o nazwie inwazja.lua albo jak ktos chce to inna ^^ a w nim wppisujemy to:

Kod:

--Invasion script
-- By Scorpioon
--Variables that need to be set according to your map/desire:
--topleft=the top left cordinate of the invasion area
--bottonright= the botton right cordinate of the invasion area
--maxmonsters= the maximum number of monsters that will appear. Set it "nil" for no monster limit.
--spawnrate= the chance of a monster appearing in a square of the invasion area
--species= the odds that determine what kind of monster will be summoned
-- DO NOT CHANGE THE FOLLOWING VARIABLES: checking, summonedtotal, checkforsummon.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
topleft={x=138, y=41, z=7}
bottonright={x=184, y=65, z=7}
maxmonsters= nil

checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change
summonedtotal=0 --Do Not Change

repeat
checkforsummon=0 --Do Not Change
spawnrate=math.random(0,10)
if spawnrate==0 and summonedtotal ~= maxmonsters then
species=math.random(1,10)

if species == 1 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
elseif species == 2 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon",checking)
elseif species == 3 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon",checking)
elseif species == 4 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
elseif species == 5 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon",checking)
elseif species == 6 then
checkforsummon = doSummonCreature("demodras",checking)
elseif species == 7 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon",checking)
elseif species == 8 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
elseif species == 9 then
checkforsummon = doSummonCreature("demodras",checking)
else
checkforsummon = doSummonCreature("demodras",checking)
end

-- if species<5 and species >=0 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("demodras",checking)
-- elseif species == 5 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("dragon lord",checking)
-- end

if checkforsummon~= 0 then
summonedtotal=summonedtotal+1
end
end

checking.x=checking.x+1
if checking.x>bottonright.x then
checking.x=topleft.x
checking.y=checking.y+1
end
until checking.y > bottonright.y

--doPlayerSay(cid,"/B Dragony zaatakowaly miasto",23)
print("Number of creatures summoned:",summonedtotal)
end
return 1
end

I teraz wchodzimy w data/actions/actions.xml i tam dodajemy linijke:

Kod:

<action itemid="5080" script="inwazja.lua" />
I w tym przupadku to jest inwazja na dragonow na cale miasto (niektore stworki sa w chatkach Razz) i przyrzad do inwazji to pluszak panda.
3 Skrypt :wchodzimy w data/actions/scripts i tam robimy plik o nazwie inwazjaa.lua albo jak ktos chce to incazej -.-" i tam wpisujemy to

Kod:

--Invasion script
-- By Scorpioon
--Variables that need to be set according to your map/desire:
--topleft=the top left cordinate of the invasion area
--bottonright= the botton right cordinate of the invasion area
--maxmonsters= the maximum number of monsters that will appear. Set it "nil" for no monster limit.
--spawnrate= the chance of a monster appearing in a square of the invasion area
--species= the odds that determine what kind of monster will be summoned
-- DO NOT CHANGE THE FOLLOWING VARIABLES: checking, summonedtotal, checkforsummon.

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
topleft={x=137, y=42, z=7}
bottonright={x=137, y=60, z=7}
maxmonsters= nil

checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change
summonedtotal=0 --Do Not Change

repeat
checkforsummon=0 --Do Not Change
spawnrate=math.random(0,10)
if spawnrate==0 and summonedtotal ~= maxmonsters then
species=math.random(1,10)

if species == 1 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc berserker",checking)
elseif species == 2 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc leader",checking)
elseif species == 3 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc rider",checking)
elseif species == 4 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc shaman",checking)
elseif species == 5 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc spearman",checking)
elseif species == 6 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc warlord",checking)
elseif species == 7 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc warrior",checking)
else
checkforsummon = doSummonCreature("orc",checking)
end

-- if species<5 and species >=0 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("orc",checking)
-- elseif species == 5 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("orc warlord",checking)
-- end

if checkforsummon~= 0 then
summonedtotal=summonedtotal+1
end
end

checking.x=checking.x+1
if checking.x>bottonright.x then
checking.x=topleft.x
checking.y=checking.y+1
end
until checking.y > bottonright.y

--doPlayerSay(cid,"/B Orc's have been spotted near the city!",23)
print("Number of creatures summoned:",summonedtotal)
end
return 1
end

I teraz wlazimy w data/actions/actions.xml i tam dodajemy linijke :

Kod:

<action itemid="2326" script="inwazjaa.lua" />
W tym przypadku to jest inwazja orcow od great street do dp i zeby ja zrobic trzeba nacisnac na przyrzad (akurat ja zrobilem ze to jest anihilation teddy bear) jak ktos chce moze sobie zmienic inwazje na np dwarfy albo item do robienia inwazji.Pozycje inwazji zmienia sie w

Kod:

topleft={x=132, y=37, z=7}
bottonright={x=163, y=41, z=7}
topleft to jest od kad a bottonright to jest do kad.Ja tu w moich skryptach podalem pozycje dzialajaca na Yurotsa Smile.Ostatnia rzecz jaka chce powiedziec to jest dla tych ktorzy chca cos takiego zrobic a nie umieja.
Jesli chcecie zrobic zeby inwazje mogli robic tez np zwykli playerzy albo tutorzy i consulerzy to znajdujecie taka linijke:

Kod:

if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
W tym codzie jest ustawiony ze robic inwazje moga robic tlyko gmowie/counsulerzy i tutorzy
Wiec tu podaje :
Jak ktos chce zeby robic inwazje mogli tylko gmowie 0 zamienia na 2
Jak ktos chce zeby robic inwazje mogli gmowie i counsulerzy 0 zamienia na 1
Jak ktos chce zeby robic inwazje mogli : gmowie/counsulerzy i tutorzy zostawia to 0
Jak ktos chce zeby inwazje mogli robic : gmowie/counsulerzy/tutorzy oraz zwykli playerzy 0 zamienia na -1
Mam nadzieje ze sie moze chociaz troche przyda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 2:16, 26 Mar 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Autor Wiadomość
forumowicz1328
Nowy



Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 21:16, 07 Maj 2012    Temat postu:

dobre +1 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Forum Strona Główna -> Skrypty do OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin