Tibia Forum Tibia Forum
Forum o Tibii.
Tibia Forum
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

SUPER RUNKA JAK SD RAZY 15!!!!

 
Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Forum Strona Główna -> Skrypty do OTS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xarin
Nowy



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Poland

PostWysłany: Śro 16:03, 08 Lis 2006    Temat postu: SUPER RUNKA JAK SD RAZY 15!!!!

Super Runka

w data/spells/spells.xml wpisujemy pod make runkami :

<spell name="Adevo Kasai" words="adevo kasai" maglv="35" mana="540" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /><vocation id="3" /><vocation id="4" /></spell>

w data/spells/spells.xml wpisujemy pod runkami :

<rune name="Adevo Kasai" id="2291" charges="100" maglv="45" mana="0" enabled="1"></rune>

w data/spells/runes/ tworzymy plik adevo kasai.lua :

-- doTargetMagic
-- attackType: Type of attack
-- cid: creature id.
-- Targetpos: Target position.
-- animationEffect: Projectile animation.
-- damageEffect: Effect to show when spell hits a player.
-- animationColor: Color of the text that is shown above the player when hit.
-- offensive: Indicates if the spell is a healing/attack spell.
-- drawblood: Determines if the spell causes blood splash.
-- minDmg: Minimal damage.
-- maxDmg: Maximum damage.
-- returns true if the spell was casted.

attackType = ATTACK_PHYSICAL
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH

hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

SuddenDeathObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

SuddenDeathObject.minDmg = (level * 10 + maglv *12) * 10.2 - 520
SuddenDeathObject.maxDmg = (level * 10 + maglv *12) * 10.6

return doTargetMagic(cid, centerpos, SuddenDeathObject:ordered())
end

w data/spells/instant tworzymy plik adevo kasai.lua :


function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeRune(cid,2291,100);
return n
end

<B>Zycze milego zabijania orsabaali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Tibia Forum Strona Główna -> Skrypty do OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin